lördag 7 januari 2017

Tillbaka till öjn!

Imorgon får jag äntligen komma tillbaka till älskade ön! Vi har varit på fastlandet sedan den 15:e december för att se kent, fira jul, fira nyår och fira Henkes 29-årsdag. Katrineholm är fint, i lagom mängder. Borta bra men hemma bäst, right? Så nu vill jag faktiskt bara hem. Det skall bli så skönt att få sova i sin egen säng, sitta vid sitt eget skrivbord, få somna på sin egen soffa och laga sin egen mat. Jag har blivit så jävla bortskämd här hemma med att aldrig behöva laga mat, tvätta eller städa (mamma gör ju alla de här grejerna, speciellt älskar hon tydligen att tvätta) (eller så litar hon inte på att det blir bra när jag gör det) (JAG VET INTE). Men jag saknar att laga mat, tvätta och städa! Jag saknar alla de här rutinerna som hör den normala vardagen till. 

Så nästa gång vi hörs är jag åter i Visby. Underbart! <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar